2006/12/27

El que no ha portat el tió

Aquest any la classe política gironina va demanar moltes coses al tió, però no els hi ha portat res de res del que volien, ja que el tió porta regals no miracles. Aquí uns exemples dels que G-C sap que van demanar:

Anna Pagans: "Virgencita, virgencita que dejen como estoy” de regidors i que el PSC em deixi fer la llista que jo vulgui".
Carles Puigdemont: "Que pugui passejar pels carrers de Girona i la gent em coneixi, a part de quatre periodistes i cinc polítics. I que els d’Unió em beneeixin d’una santa vegada".
Cristina Alsina: "Després de la fugida cap a la Generalitat de la Blanca Palmada, vull trobar una persona de número 2, bona, amb caràcter, representativa, tant és home o dona, que la quota femenina ja la poso jo: currículums al carrer Ultònia".
Joan Olòriz: "Un tercer regidor, perquè com l’Enric Pardo no surti regidor i en lloc seu surti la Núria Terés, segur que tinc problemes amb els de la marca verda".
Concepció Veray: "No vaig demanar res perquè l’Acebes ens té prohibit celebrar qualsevol festa catalana".