2007/01/11

L'Anna de la Plaça del Vi es relaxa

L'Anna de la Plaça del Vi ja ha superat l'examen que la feia patir perquè havia d'anar al Tribuna de Girona, escenari intel·lectual de primera classe de La Caixa, la CADENA SER i el Diari De Girona.
Havia de ser el desembre però es va canviar al gener per necessitats diverses. Així G-C us informa que l'Anna ja s'ha tret el pes del damunt perquè va passar la prova en la seva línia habitual i també perquè, ara sí, ha fet saber que continuarà un mandat més amb la llista gairebé tancada.

A la presentació, l'Anna va rebre elogis del conver o ja ex-conver López de Lerma, que va destacar la seva discreció i gestió però les lloances de l'advocatto de Quatrecases van ser tant desmesurades que no sabem si al final van servir més al rival, el periodista i conver Puigdemont, o potser per això.


I a la sala, le tout Girona pendent de l'alcaldessa, amb l'amo Quim Nadal a la primera fila i els dos futuribles a l'alcaldia: en Joan estilogràfica Pluma i la ciclista Isabel Salamaña. També hi era la colometa Pia Bosch, que vol ser la gran alternativa perquè sembla que no té prou amb una butaqueta al Parc de les Feres. I l'amo, que és com és, va marxar abans del sopar per no treure protagonisme a l'Anna de la Plaça del Vi, que no va acabar de sopar perquè va còrrer a apagar el foc del Melià Girona...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Escenari intel·lectual de primer classe? Com sou aquests del Diari de Girona (amagats amb pseudònim)

Anònim ha dit...

L´Anna ho va fer de collons i que consti que jo no soc sociata com vosaltres , soc d´Esquerra però quan un ho fa bé s´ha de reconèixer , estic d´acord en que va superar l`exament amb un "progressa adequadament 2 com els meus fills

Anònim ha dit...

Jo vaig ser a la conferència i estic segura que el discurs no era seu perquè a ella li agrada ser més planera i el discurs estava massa ben estructurat. M'agradaria saber qui és o són els seus "negres". G-C ho sap?

Anònim ha dit...

Jo sé qui era el negre d'en Nadal i suposo que és el mateix de la Pagans..........va treure un premi literari i és de Banyoles, més pistes?

Anònim ha dit...

Es va demostrar una vegada més que des de la plaça del Vi els sociates tenen les idees molt clares pel que fa referència al model de ciutat que hem tingut i que hem de tenir. L'Alcaldessa ho va explicar de manera molt clara i entenedora. Al seu estil