2006/09/08

L'auca del senyor Esteve


- Hola Esteve! Sóc en Mas.
- Hola Artur! Què tal estem?
- Bé, bé. Escolta'm... t'has pensat bé si vols ser el candidat? Ja saps que et necessitem a Girona...
- Artur, sí però encara no sé si és el moment. He de pensar-ho bé però això de fer de diputat m'agrada i voldria estar-hi quatre anys. Ara, vull acabar aquesta etapa i fer-ne una segona al Parlament. Què et sembla?
- Jo et vull de cap de llista a Girona, Esteve. Ja ho saps! No sé si tenim alternativa... M'entens?
- Sí, Artur. Però m'agrada això del Parlament i també anar a les comissions de Brussel·les... (silenci) Aquesta tasca em motiva i l'ajuntament el podem deixar per més endavant.
- No ho sé, Esteve. Em poses amb un compromís... Ja rumiaré què podem fer perquè amb la Zoila, ja em diràs... No anem enlloc (més silencis).
- Entesos. A mi ja em fa il·lusió Girona però ara potser no és el moment. Però ja m'agrada si tu creus que no hi ha més remei. Ho deixem per més endavant si vols...

Ho van deixar per tan endavant cada vegada que en Mas el trucava pel mòbil que, finalment, a darrera hora, va sortir l'opció del manaia Carles Mascort. Amb el fiasco tan inesperat de l'avocatto, va sortir el golfista expert en Internet i Oxford i Cambridge i va aparèixer com un conillet que surt del barret d'un mag o com si fos un hole in one al forat 18 del Golf Girona, allà on resideix de tant en tant. L'Esteve doncs..., admirat per l'oposició i per la societat civil gironina, ha quedat com si fos un personatge de l'auca d'en Santiago Rusiñol: un bon comerciant però sense la botigueta per poder vendre's. G-C té més entregues d'aquesta història...

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Pobre Esteve, pobre Mascort i pobre el noi d'Amer. Qui és aquest de Sant Julià de Ramis que vivia a Barcelona?

Anònim ha dit...

Tranquil Esteve els teus substituts no t' arriben a la sola de la sabata!

Anònim ha dit...

L'Esteve era el millor entre uns joves, desconeguts i que mai fins ara han treballat per al partit. CiU no ha sabut mai cuidar la base, tal com fan els partits d'esquerra

Anònim ha dit...

la noticia és massa fina, jo que soc militant de cdc, estic fart que els yupis politics s'ho quedin tot, i gent de la valua intelectual de l'esteve els fotin fora, al final marxaren tots, es pitjor el que passa a cdc que l'operació espanyolistes del psc, perdoneu les faltes pero a mi ningu a l'escola em va ensenyar a escriure en català, prefereixo escriure malament que escriure en castella

Anònim ha dit...

Soc de CDC i desitjo que l' operació Puigdemont funcioni, el sacrifici de Vilanova es un preu molt alt