2006/11/20

La masia de Lara Bosch en exclusiva

Ahir els de G-C vam anar a dinar a un bon restaurant que, tot i que no té cap estrella Michellin, és recomanable per aquells i aquelles que no volen pagar més del compte per allò que mengen. Com que vam anar al Restaurant Hostal Mas Pla de Solius, després de dinar vam decidir estirar les cames per pair bé. I vam decidir arribar-nos fins la masia que el president d'Antena 3 TV i del Grup Planeta i màxim accionista de l'Espanyol, José Manuel Lara Bosch, s'està aixecant a Solius, a tocar Santa Cristina d'Aro. Amics i amigues, lectors i lectores de G-C aquí us presentem en exclusiva -suposem que avui pensareu que som una mica roses-, la caseta a la catalana que s'està construint l'empresari de referència a Catalunya en el món editorial i de comunicació. Va comprar el camp de Pitch & Putt, un dels primers del nostre país en estrenar-se el 1989.


El camp de golf de Solius, quan Lara el va comprar tenia una cinquantena d'abonats i es calcula que anualment hi passaven uns 20.000 jugadors. La finca del Mas Dalmau, on encara queden restes del camp i només s'han carregat alguns dels 18 forats, està situada a Solius i té una extensió d'unes 20 hectàrees.

12 comentaris:

Anònim ha dit...

o sou de l'empordà o sou uns domigueros de can fanga que el diumenge aneu a la costa brava

Anònim ha dit...

Ara ja sabem perquè els llibres són tant cars

Anònim ha dit...

Ara sou de la premsa rosa GC?

Anònim ha dit...

a mi g-c el que m'agraden son els vostres confidencials de girona. Concentreu-vos una mica!

Anònim ha dit...

M'encantaria ser una dels vostres. Em deixeu?

Anònim ha dit...

Jo també vull ser G-C!!!!!!

Anònim ha dit...

I jo vull ser G-C també

Anònim ha dit...

Com s´ha de fer per ser G-C?
FEu llistat de dots que hem de tenir

Anònim ha dit...

Jo vull una integrant de G-C perquè no faig faltes d'ortografia com vosaltres

Anònim ha dit...

Ahir vaig dinar al vostre costat G-C, la vostra identitat quedarà descoberta. A part, anant amunt i avall amb càmara de fotos uns periodistes com vosaltres? Us podíeu endur un fotògraf del vostre curro i ja estaria!

Anònim ha dit...

merçe faltes potser no en fas perquè ets deixes de posar paraules
"ser"

Anònim ha dit...

Jo també voldria formar part d'aques grupet