2006/11/29

Jordi Martinoy: delegat de Girona

Després que G-C publiqués que en Jordi Martinoy era el candidat d’ERC més ben situat per substituir a la Pia Bosch i en Ferran Cordón com a Delegat del Govern de la Generalitat a les comarques gironines, hem tingut un allau de comentaris de suport en Martinoy. I això ens alegra.

Sembla confirmat que Jordi Martinoy serà en breu nomenat delegat, mentre l’ex-
delegada Pia Bosch està esperant que la truquin al mòbil. S'espera que la seva amiga Geli deixi l’acta de diputada i així ella entra al Parlament i a més, aspira a ser reclamada per tasques de més alt nivell al Govern de Generalitat. Volarà alt la colometa?

Endavant Jordi Martinoy, G-C et desitja molts encerts i bona gestió, que a les comarques gironines hi ha moltes coses per fer a part d’acompanyar al President i els/les conselleres quan vinguin per Girona per sortir a totes les fotos
.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Jordi, no et preocupis no diré res d'aquella "incidència" que vas tenir una nit amb la policia municipal de Torrroella de Montgrí. Això seria una canallada. Com em vas dir tu un pecat de joventut. Que tinguis sort. Un exerc.

Anònim ha dit...

jojojo, com surten els draps bruts d'aquests republicans. Jo també sóc de Torroella i aquesta colla de revolucionaris de pacotilla ara ens volen governar i fer de delegat. Sort que no governen a Torroella i espero que per molts anys!!

Anònim ha dit...

Jo també sóc de Torroella i no em sembla just que parleu així d'en Martinoy. Encara que no sóc militant d'ERC, penso que en Jordi és un noi força preparat i amb experiència. Endavant, Martinoy!

Anònim ha dit...

dons a mi em van dir que en martinoy i uns amigets li van posar una multes de trànsit i van increpar un municipal una nit a l'Estartit quan era regido

Anònim ha dit...

Jo sí soc afí als republicans malgrat de moment no milito a ERC i us puc assegurar que en Jordi és un bon element per governar i qui no n´ha fet alguna de jove que tiri la PRIMERA PEDRA ...! Els d' ERc són com són , gent com tu i com jo anònim anterior .
ah per cert ERC treure bons resultats a Torroella i potser algú s´haurà de refiar d' ells!!

Anònim ha dit...

en Jordi Martinoy com a mínim té estudis no estudis en ....

Anònim ha dit...

Jo també sóc de Torroella i d' ERC, en Jordi és trempat i sabrà portar el càrrec amb dignitat i prepareu-vos a les municipoals , en Rufí arrassarà.... i amb l' ajuda del delegat del govern majoria absoluta..... A partir d ara ni CiU, ni UPM, ni LEI ! ERC al poder !

Anònim ha dit...

Per mi m'entre en negre foti el camp i els convers hagin d'anar a viure al castell ja en tinc prou!! Visca les esquerres!! i felicitats per en Martinoy!

Anònim ha dit...

Anims Jordi, et conec poc, i només em xerrat un parell de cops, soc votant de CiU, però això no vol dir que hagi d'escampar merda a tort i a dret. Crec, pel poc que ser de tu, que ets una persona perfectament preperada per aquest carrec Endavant i sort, d'un torroellenc a un altre.